Uwielbiam podróże drogowe! Kiedy więc zdecydowaliśmy się na wycieczkę na Wschodnie Wybrzeże, pomyśleliśmy, że wycieczka drogowa do Nowej Anglii będzie świetnym sposobem na spróbowanie wszystkiego, co ta okolica ma do zaoferowania. Jedyną kwestią było to, jak sprawić, by dzieci były szczęśliwe w samochodzie. To wysokie zamówienie dla dzieci, które po 30 minutach jazdy po drugiej stronie miasta powiedzą "Jesteśmy już na miejscu?".

Na początek, polecieliśmy z Los Angeles do Providence, Rhode Island. Po szybkiej podróży na Block Island, wynajęliśmy samochód, który wjechał przez Maine aż do Quebec City i Montrealu, a następnie wróciliśmy przez Vermont.

Teraz, gdy już wróciliśmy, dzielę się z rodzinami moim najlepszym planem podróży do Nowej Anglii. Jeśli masz jakiekolwiek zainteresowanie rozpoczęciem podobnej przygody, oto kilka krótkich wskazówek, które pomogą Ci zacząć.

5 Wskazówki dotyczące Wycieczki Drogowej z Dzieciakami

1. Weź pod uwagę swoją publiczność i planuj zobaczyć / zrobić rzeczy, które sprawiają, że wszyscy są zainteresowani.

W naszym przypadku, rodzice i dwóch chłopców w wieku 15 i 11 lat. Wiem, że to oczywista wskazówka, ale w moim przypadku musiałam pamiętać o tym, żeby robić rzeczy, które chciałam robić, zamiast skupiać się na tym, co uszczęśliwia wszystkich innych.

2. Zaplanuj trasę przejazdu, którą sobie poradzisz.

Zaplanowałem, że prawie każda jazda będzie trwała od 1 do 3 godzin. Wiedząc, że to jest mój parametr, szukałem rzeczy do zrobienia lub miejsc do zatrzymania, które mieszczą się w tych wytycznych.

3. Świetne zajęcia są kluczem do szczęśliwych podróżników.

Ponieważ mamy chłopców, zaplanowaliśmy aktywne działania, takie jak wspinaczka skałkowa i rafting rzeczny. Zobacz poniżej wszystkie zabawne rzeczy, które zrobiliśmy podczas naszej podróży po Nowej Anglii.

4. Leć do miasta, które ma tanie loty, świetne oferty wynajmu samochodów i dobre ceny hoteli.

Ważne jest, aby spojrzeć na wszystkie trzy zmienne. Do tej podróży mieliśmy do wyboru wiele lotnisk. Jeśli chodzi o samochód, to bardzo dużo szukałem na małym SUV-ie, ponieważ bylibyśmy w nim przez tyle dni. Providence miało świetną ofertę hotelową przy lotnisku, której potrzebowaliśmy, ponieważ lot, który chcieliśmy wylądować o 23:30.

5. Przynieś książki na taśmę.

Nigdy nie lubiłem tak bardzo być w samochodzie! Najlepsze było to, że wzięliśmy jedną z wymaganych przez mojego syna letnich książek do czytania i zabiliśmy dwie pieczenie na jednym ogniu. Pierwszą cyfrową książkę można pobrać za darmo na stronie audible.com z członkostwem próbnym.

Podsumowanie podróży New England Road Trip Summary:

• Czas trwania: 9 dni
  • Odległość: Około 1,300 mil
  • Państwa odwiedzone: Rhode Island, New Hampshire, Maine, i Vermont. Również Quebec i Montreal.
  • Co nie było wliczone: Robiliśmy już inne wycieczki z dziećmi do kilku stanów New England - Boston i Cape Cod w Massachusetts, Connecticut i Nowym Jorku. Ponieważ była to letnia wycieczka drogowa, a nie jesienna wycieczka listowia, ominęliśmy Kancamagus Highway i Litchfield Hills.

Nasz New England Road Trip Itinerary:

Dni 1 i 2: Block Island w Rhode Island

Niektórzy przyjaciele zatrzymali się na Block Island w tym samym czasie, w którym przybyliśmy do Providence. Jest to łatwa podróż szybkim promem z Pt. Judith do Block Island. Spędziliśmy kilka dni żeglując, pływając i żeglując po wyspie. Pod koniec dnia spędziliśmy 2,5 godziny w Portsmouth w New Hampshire i zostaliśmy na noc.

Dzień 3: Portland Maine (czas jazdy 1,5 godziny)

Rano Kennebunkport był tylko szybkim przystankiem. Główną atrakcją jest plaża, ale będąc Kalifornijczykami, mamy mnóstwo czasu na plaży, więc zrobiliśmy kilka szybkich zdjęć Bush Compound i pojechaliśmy do Portland.

Moim celem było zrobienie czegoś zabawnego dla dzieci w tym dniu, więc wskoczyliśmy na pokład Lucky Catch Cruise, aby dowiedzieć się o lobstingu, który był wspaniały! Nie tylko dowiedzieliśmy się wszystkiego o łapaniu homarów, ale także mogliśmy cieszyć się niezwykle pięknym dniem w zatoce Casco i zobaczyć cztery jasne domy, w tym słynne Portland Head Light.

Późnym popołudniem udaliśmy się do LL Bean Flaggship Store w Freeport. Sklep był fajny, bo był ciekawy, a jego rozmiary są bardzo duże. Kończąc dzień, natknęliśmy się na Harraseeket Lunch & Lobster Company i ich długą linię. Nie jestem człowiekiem od homarów, ale to miejsce to słynny New England Food Establishment i ma atmosferę prawdziwego funta homara uczciwego wobec dobra.

Dzień 4: Bar Harbor, Maine (czas jazdy 2,5 godziny)

Dotarcie na Wyspę Pustynną było 2,5 godziny jazdy samochodem, więc zdecydowaliśmy się wykorzystać ją jak najlepiej, wybierając się na trasę nadmorską i zatrzymując się, aby zjeść śniadanie w malowniczym Camden. Mimo, że jest to jedno z najpiękniejszych nadmorskich miast, które jest atrakcją dla wielu osób odwiedzających Maine, nie czuło się to miejsce, aby zostać z nastoletnimi chłopcami. Udaliśmy się więc prosto do Bar Harbor na popołudnie wspinaczki skalnej.

Osobiście najbardziej martwiłem się tą częścią podróży, ponieważ nigdy nie przeskalowałem żadnych dużych głazów, a moja górna część ciała jest mniej niż imponująca. Wszystkie moje obawy zniknęły w ciągu pierwszej połowy godziny, kiedy nasz fantastyczny przewodnik, Ryan ze Szkoły Wspinaczkowej Atlantic Climbing School, sprawił, że poczuliśmy się bardzo pewnie. Mają rodzinną wspinaczkę, która była idealna dla nas wszystkich. To był taki fenomenalny dzień!

Na szczęście pogoda się utrzymała i mogliśmy cieszyć się poszarpanym wybrzeżem Parku Narodowego Acadia. Mój mąż poczuł, że znalazł nowy sport, a mój 15-latek był ponad entuzjastycznie nastawiony. Gorąco polecam dodanie tego do swojej listy wiaderkowej!

Dzień 5: Park Narodowy Acadia do Maine River Rafting (czas jazdy 3 godziny)

Wschód słońca na Cadillac Mountain ma być w Acadia National Park, ale pogoda musi współpracować. Na wschód słońca padało, ale mieliśmy szczęście, że odpłynęło przed południem, więc mogliśmy cieszyć się spektakularnymi widokami. Ten teren jest również świetny dla dzieci, ponieważ góra jest bardzo łagodnie nachylona i mogą one biegać wszędzie. Zatrzymanie się w Jordan Pond House na drodze pętli parkowej jest koniecznością! Mają pyszne popovovers i piękne otoczenie na zewnątrz na trawniku z widokiem na bardzo malownicze jezioro z małych Maine dzikich jagód rosnących wszędzie.

Późnym popołudniem udaliśmy się w głąb lądu, przez wszystkie małe, bukoliczne wioski Maine. To piękna droga, która pozwala wyobrazić sobie życie w małym miasteczku w USA. Naszym przystankiem na wieczór była Crab Apple Whitewater Lodge. Hotel był zdecydowanie rustykalny, ale czysty i wygodny. Personel jest bardzo przyjazny i zwrócił uwagę na wspaniałą wędrówkę do Moxie Falls, którą odbyliśmy zaraz po tym jak upuściliśmy nasze torby w pokoju. Ta część Maine po prostu dobrze się czuje - jak wielka przygoda z wspaniałymi ludźmi czeka. I tak jest.

Dzień 6: Kennebec River, Maine to Quebec (czas przejazdu 2,5 godziny)

Błogość płynąca na tratwie z białą wodą! Przewodnicy Crab Apple zabiorą Cię na dno zapory wodnej Harris Station Dam, gdzie codzienne wypuszczanie wody zapewnia niezmiennie porywającą przejażdżkę po rzece Kennebec. Wszyscy mieliśmy uśmiechy otynkowane na twarzach przez całą godzinę nieprzerwanej akcji. W drugiej połowie wyprawy spławialiśmy spokojniejszy odcinek rzeki i po prostu cieszyliśmy się naszym wspaniałym otoczeniem w idealny dzień wypełniony słońcem. Pod koniec spływu zespół Crab Apple przygotował świetny lunch z grillem, po którym nastąpiła główna atrakcja wycieczki, którą mogliśmy kupić i zabrać do domu.

Następna podróż zaprowadziła nas przez kanadyjską granicę i co było jak rzut w czasie, do zamurowanego miasta Vieux Quebec. Bardziej jak Europa niż Kanada, Quebec City ma w sobie urok, który sprawia, że czujesz się jakbyś mógł zaspacerować ulice i godzinami siedzieć w chodnikowych kawiarenkach. Niestety dla nas, byliśmy tu tylko jeden dzień, ale mieliśmy wystarczająco dużo czasu, aby zjeść smaczne jedzenie, zobaczyć niektóre z tych bardziej turystycznych zabytków i zatrzymać się w uroczym małym hotelu, który gorąco polecam o nazwie Hotel Port-Royal Suites. W tym artykule nie polecam żadnych hoteli, ponieważ większość, choć ładna, nie wyróżniała się niczym szczególnym. Hotel ten był bardzo dobrze zlokalizowany, z uroczymi pokojami i świetną obsługą.

Dzień 7: Montreal do Burlington, Vermont (czas jazdy 4 godziny)

Aby dostać się do Vermont, musieliśmy przepracować jedną długą drogę do naszej trasy wycieczkowej na wschodnim wybrzeżu. Żeby było trochę lepiej, mieliśmy pit stop na późny lunch w Montrealu. W Montrealu ma być wiele ciekawych rzeczy do zrobienia, ale nie mieliśmy szans na wiele, ponieważ po godzinie pobytu w tym miejscu zaczęła się ogromna ulewa. Zjedliśmy i skierowaliśmy się prosto do Burlington, który był naszym punktem wyjścia na następny dzień.

Dzień 8: Vermont (czas jazdy 2,5 godziny)

Edukacyjna farma pracująca w Shelburne Farms to coś, co zdecydowanie bym zaplanowała, gdyby moje dzieci były młodsze. Więc z przerażeniem wyruszyliśmy 15 minut na południe od Burlington, aby zobaczyć kurczaki, krowy i produkcję sera. Na szczęście cała nasza załoga cieszyła się tą wycieczką. Ciężko nie cieszyć się paradą kurczaków, kiedy można biegać i je odebrać. Moja 11-latka uważa, że dojenie krowy było punktem kulminacyjnym całej wycieczki.

Stamtąd udaliśmy się na wycieczkę po fabryce Ben & Jerry'ego na malowniczą Trasę 100 i delektowaliśmy się darmową próbką Przekąski na późną noc. Następnie udaliśmy się do południowego Vermont, gdzie na szczęście natknęliśmy się na Dorset Quarry. Mój mąż i synowie zachwycili się pomysłem skoku z marmurowych klifów do wody w tym historycznym kamieniołomie. Znalazłam film na You Tube, który zamieściłam poniżej. Dużo darmowej zabawy!!!!

Spędziliśmy noc przy łóżku i śniadaniu, które było zbyt przestarzałe jak na mój gust, ale pozwoliło nam to cieszyć się rozległymi widokami Zielonych Gór. Ciągle myślałam o filmie Baby Boom z Diane Keaton przez cały czas naszego pobytu tutaj.

Dzień 9: Południowe Vermont do Providence, Rhode Island (czas jazdy 3,5 godziny)

Czując, że potrzebujemy trochę kultury wśród tej całej zabawy, postanowiliśmy wybrać się na wycieczkę do Hildene, letniego domu Roberta Todda Lincolna. Miło było zobaczyć niektóre z artefaktów Abe'a Lincolna, a także spotkać się z dokumentami, które z miłością dzielą się wspomnieniami rodziny Lincolnów.

Ostatnią długą drogę powrotną mieliśmy do Providence i zerwaliśmy z wycieczką do Bromley Mountain Resort w Peru, Vermont. Wiele z ośrodków narciarskich w Vermont posiada wspaniałe letnie atrakcje, takie jak zjeżdżalnie alpejskie i linie zjazdowe. Moje serce wyścigało, kiedy zjeżdżałam z góry 40 mil na godzinę na zjeżdżalni, a za nim mój 15-letni mąż i mąż. To było takie zabawne! Nasz ostatni hurrah przed powrotem do Providence.

Ta wycieczka to był wybuch. Moje obawy przed spędzaniem godzinami w samochodzie z walczącymi dziećmi były nieuzasadnione. Wiem, że każdy z nas zawsze będzie miał miłe wspomnienia z tej podróży i czasu, który spędziliśmy razem.